1 - Ślepy tor - 7
2 - Mała Odessa - 6
3 - Zaginione miasto Z - 6
4 - Królowie nocy - 6
5 - Imigrantka - 5
6 - Kochankowie - 5
1. Zaginione miasto Z - 9/10
2. Królowie nocy - 8/10
3. Ślepy tor - 8/10
4. Imigrantka - 7.5/10
5. Mała Odessa - 7/10
6. Kochankowie - 7/10
Kocham jego styl, wg mnie ścisły top współczesnych reżyserów. 'Ad Astra' będzie wielkim filmem.
Przyjemnie zobaczyć kogoś, kto tak ceni Gray'a. Wielu ludzi interesujących się kinem nie kojarzy jego nazwiska. Ludzie kina pewnie też. Zwłaszcza ci, którzy odpowiadają za nominacje do najbardziej prestiżowych nagród.
Pozdrawiam.
Hmm no chyba nie jest taki nieznany w środowisku filmowym skoro był nominowany m.in. do Złotej Palmy w Cannes (aż czterokrotnie!). Szkoda tylko, że ostatecznie jej nie otrzymał bo może wtedy więcej widzów by go skojarzyło i być może zostałby bardziej doceniony we własnym kraju...
O to właśnie chodzi. Gray doceniany jest właściwie tylko w Cannes. Inni jakby go nie zauważali. Pozdrawiam serdecznie.
1. Królowie nocy 9/10
2. Kochankowie 8/10
3. Mała Odessa 7/10
4. Zaginione miasto Z 7/10
5. Imigrantka 7/10
6. Ślepy tor 7/10
1. Imigrantka 7.5/10
2. Mała Odessa 7/10
3. Ślepy tor 6/10
4. Kochankowie 6/10
5. Królowie nocy 5/10
6. Zaginione miasto Z 5/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1. Mała Odessa (1994) 6,90 21
2. Kochankowie (2008) 6,72 29
3. Zaginione miasto Z (2016) 6,59 29
4. Królowie nocy (2007) 5,98 46
5. Imigrantka (2013) 5,09 32