Pierwszy raz doświadczyłam takiego „wgniecenia” w fotel. Pierwszy raz doświadczyłam takiej ciszy na sali po zakończeniu seansu. To jest coś.
No przecież… Dokładnie tak było. Dzięki za pomoc w zdaniu sobie z tego sprawy! ;)
Też dałem 1. Nie wiem po co powstał ten film. Opis nie ma nic wspólnego z filmem, klasyfikowany jako thriller. Raczej powinien to być dramat paradokumentalny.
Całość w sumie nie wiadomo po co powstała, jeśli chciałbym oglądać brutalistyczne kino zwyroli, których opętała kasa, i tak wybrałbym cos innego. wielkie, naprawdę ogromne rozczarowanie filmem, który mógłby coś wnieść w historię kina.
Zaskakujące, gdyż ja miałem zupełnie odwrotne wrażenie. Bardzo ciekawy film i mający swój sens również wychodzący poza linię fabularną.
Rozumiem cię, film pewno odebrałbym inaczej gdyby nie oczekiwania, zapowiedzi itp. Tak jak jednak napisałem, oczekiwania vs. rzeczywistość w tym przypadku rozjechały się tak daleko, stąd taka moja ocena.
Lubię filmy tego reżysera. Techniczne jest świetny. W jego filmach trudno o dynamiczną akcję, ale i tak widz siedzi w napięciu. Jednak mogę się bez problemu zgodzić, że pod względem fabularnym wprowadza on rozwiązania, które faktycznie mogą być trudne do przyjęcia. Trzeba jednak zauważyć, że on sam unika komentarza, co też sytuacji nie pomaga.
Szczerze mówiąc - nie sprawdziłem reżysera. teraz mogę dodać, że np. Sundown bardzo mi się spodobał.
Natomiast Nowy porządek ma ten sam problem, jak np. gdybym obejrzał coś Tarantino z założeniem, że to thriller noir. Też byłbym mocno rozczarowany.
Ja tu tylko zajrzałem zaintrygowany tym, że ktoś ocenił film najniższą oceną. Może faktycznie ten film to nieporozumienie dla kogoś, ale akurat 1 w dosyć mocny sposób przekreśla go w całości, a jest on sprawnie zrealizowany i dobrze zagrany, więc nie wiem, na ile jego wydźwięk miałby tak mocny wpływ na ocenę. Jednak oczywiście szanuję. To tylko ocena. Natomiast najlepszy film Franco, chociaż również budzący dyskusję jest "Opiekun". Polecam. "Córki Abril" i "Pragnienie Miłości" są również niezłe. Na pewno "Nowy porządek" na ich tle wydaje się inny, bo tamte są skupione bardziej na jednostce.